טיולי ג'יפים במרכז

יש בארצנו נופים יוצאים מן הכלל – הרים, ים, גבעות ועמקים. יש אתרים היסטוריים נפלאים המלווים באין סוף סיפורים ואגדות, אמתיים או בדיוניים. כדי להכיר סיפורים, נופים ואטרקציות מזווית אחרת, שווה להתנסות בטיולים על גלגלים. טיולי ג'יפים במרכז יאפשרו לכם להגיע לאזורים מוכרים יותר או פחות ולגלות פרטים ונופים חדשים מזווית אחרת.

חוויה משפחתית בשטח

זמן איכות משפחתי הוא דבר שאין לו תחליף. קחו את עצמכם בידיים וארגנו לעצמכם זמן איכות בין הנופים של הטבע, בשבילים שיעניקו לכם חוויה שתישאר בלבכם. טיולי משפחות בשילוב ג'יפים יובילו אתכם לפגוש את צמחי הארץ, את הנוף ואת בעלי החיים במקום מחייתם הטבעי, בין אם מדובר בפארק קנדה, בחולות ניצנים, או באזור הרי ירושלים. רק בוחרים מקום והג'יפ לוקח אתכם הלאה, לטיול משפחתי המשלב חוויית נסיעה, חוויית שטח וחוויית "יחד" משותפת. בחרו מה מתאים לכם – טיול בנהיגה עצמית או טיול ג'יפים שבו נהג מיומן ומדריך טיולים לוקח אתכם למיטב המסלולים בתוספת הסברים וסיפורים מרתקים.

ימי כיף למשפחות וגיבוש לקבוצות

אין ספק שנסיעה בג'יפ, למקומות שבהם הנוף הטבעי תופס את מקומו של הנוף האורבני, היא חוויה בפני עצמה. אבל טיולי ג'יפים במרכז יכולים להיות גם הרבה יותר מזה. הנסיעה והטיול הנלווה יכולים להיות חלק מיום מאורגן, יום כיף עם כל מיני פעילויות נוספות, יום כיף משפחתי, יום כיף עם חברים או יום כיף לקבוצות.

טיולי ג'יפים מומלצים מאוד גם לארגונים שרוצים להפיק ימי גיבוש לעובדים. פעילות מסוג זה מאפשרת היכרות מעמיקה יותר, חוויה מאחדת, כיף והנאה. אפשר לשלב טיול נסיעה לאתרים נבחרים ביחד עם טיולי הליכה, כאשר בנוסף ניתן  גם להתגבש בעזרת טיולים בזמנים מופלאים כדוגמת טיולי זריחה או טיולי ג'יפים בשקיעה. נוסעים, מצטלמים, מבלים ומתגבשים.